úterý 16. dubna 2013

Dentist

Taky nemáte rádi, když hned po ránu dostanete menší infarkt? Já se dnes probudila z krásného snu (vlastně ani nevím, o čem se mi zdálo) a najednou slyším, jak ptáčci krásně prozpěvují a sluníčko mi svítí do oken. Ale co to? Otevřu oči a 'vyletím z postele' (mám žebřík, takže jsem si jenom sedla) a kouknu na hodiny. Když jsem viděla, že je teprve čtvrt na sedm, tak mi spadl obrovský kámen ze srdce jelikož jsem myslela že je tak kolem půl deváté. Nedávno se mi to totiž stalo. Prostě jsem se probudila a hodiny mi ukazovaly že je čtvrt na devět. Ale i tak, prostě jsem slezla z postele a loudala se. Já mám totiž tak 'skvělý' telefon který si prostě umane, že se vypne. 


Ráno jsem se tedy probudila s menším infarktem, který mě doprovázel ještě nějakou tu chvíli. Dnes jsem měla jít na půl třetí k zubaři ale mamka mi volala, že se to přesunulo na půl jedné. Byla jsem ráda, jelikož jsem se ulila ze zeměpisu a chemie. Tak jsem šla domů naobědvat se a hlavně si vyčistit zuby. U zubaře to dopadlo naštěstí dobře, žádné hysterické scény neproběhly. Jenom mi tam něco udělala, ofotila si moje zuby a pak mě postavila k nějakému přístroji který se stále točil kolem mě a nakonec z toho vyšla další fotka s mými zuby. 

Když jsem přišla domů od zubařky, tak jsem si prostě sedla a nudila se. Čekala jsem na mamku až přijde. Kolem čtvrté jsme jely k dědovi u kterého jsem se zase přejedla 'zdravými věci'. Teď se chystám naučit se něco na přijímačky a poté budu cvičit nebo spíše posilovat a potom se vrhnu ještě na jógu. 

1 komentář: