čtvrtek 18. dubna 2013

WISHLIST

Dnes jsem chtěla udělat recenzi na kartáč od značky Rowenta, ale neměla jsem moc času tak to nechám na víkend. Místo recenze jsem si pro vás nachystala wishlist. Není tam úplně vše, chybí tam jen věci na sport ale to je to vedlejší. No, nebudu to prodlužovat, pojďme se mrknout co si Gabča přeje. 


1. Sluníčko už nám pomalu vylézá a mně se rozbili moje milované brýle. Mám sice ještě jedny ale ty jsou spíš tak na parádu jelikož ty sklíčka vám oči nějak neochrání a navíc mi připadá, že jsou na mně malé. Nejraději mám tenhle typ jelikož mi sluší nejvíc. Momentálně nosím ty pilotky, ale koupím si ještě jedny a větší. 

2. Triček není nikdy dost. Já jsem sice nakupování triček omezila ale teď už zase potřebuji, jelikož jsem zase vyrostla a některé mi sou už dost malé. Chtěla bych nějaké takové jaké je na obrázku protože takové typy triček miluji. 

3. Věc kterou nerada nakupuji. Ano, jsou to kalhoty. Mám nohy do O takže nenosím žádné skinny  ani roury jelikož mi to ještě víc zvýrazňuje moje křivonožky. Jelikož teď frčí tyhle střihy kalhot, tak je všude mají ale už nemyslí na lidi kteří tyhle kalhoty nenosí. Je zázrak když najdu kalhoty které mi sednou. Přála bych si najít bílé a normální džíny. 

4. Jaro je tady ale Gabča nemá žádné boty které by se jí hodily ke kožence nebo ke kabátu, takže musí chodit v Adidas teniskách (vypadá to vážně 'skvěle'). Mé přání je koupit si boty které většina z vás určitě zná. Ten kdo je nezná tak se jmenují Oxfordky. Našla jsem v H&M moc pěkné a nebo taky u Bati takže jak budu nakupovat tak se po nich určitě podívám. V H&M jsem taky viděla tyhle botky (nevím jak se jim říká ale tyhle jsou značkové Toms.) Jsou to takové roztomilé bačkůrky podle mě na léto. Strašně by se mi líbí k nějakým letním šatům. Tyhle Tomsky stojí kolem 1.500,-. 

Žádné komentáře:

Okomentovat